Spreker Cor Molenaar - Foto: (c) Cor Molenaar

Foto: (c) Cor Molenaar

Prof. dr. Cor Molenaar als spreker

  • Directeur van eXQuo consulancy 
  • Hoogleraar E-Marketing aan Erasmus Universiteit Rotterdam
  • Voorzitter van de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg
  • Lid van het examencollege van het NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing
  • Lid European Expert Panel Adobe software
  • Lid van de adviesraad van diverse bedrijven.

Cor Molenaar is buitengewoon Hoogleraar E-Marketing & Distance Selling en auteur van diverse boeken.

Lees meer over Prof. dr. Cor Molenaar

Biografie Prof. dr. Cor Molenaar

Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy, voorzitter van het RFID platform Nederland, en voorzitter van de Stichting Thuiswinkel certificering (thuiswinkelwaarborgmerk).

Daarnaast is hij Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening.

Tevens is hij o.a. jurylid van de NIMA jaarprijs en lid van het examencollege van NIMA. Hij is auteur van een aantal boeken w.o. 'Internet overleven', '(e)marketing', 'Het nieuwe winkelen' en nu dus 'Het einde van winkels?'. Zie voor meer info ook www.heteindevanwinkels.nl.

Cor Molenaar verzorgt als spreker lezingen over uiteenlopende onderwerpen:

Cor Molenaar: 'Het einde van winkels? De strijd om de klant'.

Het koopgedrag van de klant is veranderd. Is een webshop de enige oplossing? Cor Molenaar heeft het nieuwe winkelen onderzocht en vertelt wat de bedreigingen zijn, maar ook over de talrijke kansen die er zijn.

Klanten kopen tegenwoordig anders dan vroeger en door internet kunnen bedrijven op een andere manier zaken doen. Deze twee ontwikkelingen leiden tot een structurele verandering van zaken doen. Winkels kunnen alleen overleven als er nieuwe businessmodellen komen. Bedrijven moeten op een andere wijze met elkaar samen werken en delen in de kosten maar ook de opbrengsten. Samen zijn ze verantwoordelijk voor succes. Voor de retail betekent dit een samenwerking tussen fabrikanten, gemeenten, retailers en onroerend goed exploitanten.

Nu is de tijd om te veranderen! Cor Molenaar gaat in op de vraag hoe je tot een goede aanpak komt en welke keuzes je dient te maken.

Een lezing van Cor Molenaar is een 'Must' voor elke retailer en marketeer en ook zeer interessant voor andere ondernemers.

 

Vrijblijvende informatie aanvragen Prof. dr. Cor Molenaar

Ik ontvang graag geheel vrijblijvend een offerte van spreker Prof. dr. Cor Molenaar.

Wilt u Cor Molenaar boeken voor uw evenement? Voor informatie over boekingen of het checken van beschikbaarheid op een bepaalde datum kunt u bovenstaand formulier gebruiken.

Spreker Prof. dr. Cor Molenaar boeken voor uw evenement?

Wilt u Prof. dr. Cor Molenaar inzetten als spreker voor een lezing tijdens uw evenement of bijeenkomst, neem dan contact met ons op. Dit kan door het invullen van het boekingsformulier, een e-mail sturen voor de mogelijkheden of neem telefonisch contact met ons op.

0321 317 121 020 637 0266   stuur ons een email

Meer informatie over Prof. dr. Cor Molenaar

Boeken van Prof. dr. Cor Molenaar

Boeken Prof. dr. Cor Molenaar

Het einde van winkels?
Het einde van winkels?
(e)Marketing
(e)Marketing
Het nieuwe winkelen
Het nieuwe winkelen

Referenties van Cor Molenaar

-
Meer referenties Cor Molenaar

Cor Molenaar inhuren als spreker, wij helpen u graag bij uw boeking

Bel ons op 0321 - 317 121 of 020 - 637 0266,  of stuur een e-mail info@hetsprekersburo.nl

Bekijk ons volledige aanbod
Ruim 20 jaar ervaring
Breed aanbod aan sprekers en dagvoorzitters
Persoonlijke benadering
Doeltreffende en inspirerende sprekers
Offerte binnen 1 dag
Flexibel, snel en service gericht

Wellicht dat één van deze sprekers ook voor u interessant zijn:

  • Peter van der Vorst

    Peter van der Vorst

    Humoristische en vlotte spreker die een lezing houdt over het Koninklijk Huis of een leuke spoedcursus royaltywatchen geeft.
    Bekijk profiel

  • Johan Derksen

    Johan Derksen

    Johan Derksen staat bekend om zijn boeiende discussies op tv. Maak zijn bevlogenheid live mee door hem te boeken als spreker.
    Bekijk profiel

  • Paul Moers

    Paul Moers

    Paul Moers is een veelgevraagd commentator voor televisie en radio. Een humorvolle spreker met veel kennis over marketing.
    Bekijk profiel

  • Peter van der Wel

    Peter van der Wel

    Een interactieve en leerzame lezing van econoom Peter van der Wel. Hij beantwoordt graag uw vragen over uw organisatie!
    Bekijk profiel

  • Mark Nelissen

    Mark Nelissen

    De specialiteiten van deze professor emeritus en spreker zijn gedrag, mens & samenleving, wetenschap en psychologie.
    Bekijk profiel

  • Joost Eerdmans

    Joost Eerdmans

    Joost Eerdmans weet alles van politiek, criminaliteit en populisme. U boekt hem als ervaren spreker of dagvoorzitter.
    Bekijk profiel

  • Frits Huffnagel

    Frits Huffnagel

    De oud-campagneleider van Mark Rutte is de ideale spreker op het gebied van City Marketing, communicatie en politiek.
    Bekijk profiel

  • Kees de Kort

    Kees de Kort

    Kees is Nederlands bekendste beurscommentator. Iedere dag om 11:50 uur is hij te horen op BNR.
    Bekijk profiel

  • Jan Heemskerk

    Jan Heemskerk

    Hoofdredacteur van de Playboy en een creatieve, motiverende spreker. Hij is ook te boeken als dagvoorzitter of voor een workshop.
    Bekijk profiel

  • Michael Pilarczyk

    Michael Pilarczyk

    De lezingen van oud tv-presentator Michael Pilarczyk zijn gebaseerd op succes, bewustzijn en het waarmaken van dromen.
    Bekijk profiel