Spreker Cor Molenaar - Foto: (c) Cor Molenaar

Foto: (c) Cor Molenaar

Prof. dr. Cor Molenaar als spreker

  • Directeur van eXQuo consulancy 
  • Hoogleraar E-Marketing aan Erasmus Universiteit Rotterdam
  • Voorzitter van de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg
  • Lid van het examencollege van het NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing
  • Lid European Expert Panel Adobe software
  • Lid van de adviesraad van diverse bedrijven.

Cor Molenaar is buitengewoon Hoogleraar E-Marketing & Distance Selling en auteur van diverse boeken.

Lees meer over Prof. dr. Cor Molenaar

Biografie Prof. dr. Cor Molenaar

Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy, voorzitter van het RFID platform Nederland, en voorzitter van de Stichting Thuiswinkel certificering (thuiswinkelwaarborgmerk).

Daarnaast is hij Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening.

Tevens is hij o.a. jurylid van de NIMA jaarprijs en lid van het examencollege van NIMA. Hij is auteur van een aantal boeken w.o. 'Internet overleven', '(e)marketing', 'Het nieuwe winkelen' en nu dus 'Het einde van winkels?'. Zie voor meer info ook www.heteindevanwinkels.nl.

Cor Molenaar verzorgt als spreker lezingen over uiteenlopende onderwerpen:

Cor Molenaar: 'Het einde van winkels? De strijd om de klant'.

Het koopgedrag van de klant is veranderd. Is een webshop de enige oplossing? Cor Molenaar heeft het nieuwe winkelen onderzocht en vertelt wat de bedreigingen zijn, maar ook over de talrijke kansen die er zijn.

Klanten kopen tegenwoordig anders dan vroeger en door internet kunnen bedrijven op een andere manier zaken doen. Deze twee ontwikkelingen leiden tot een structurele verandering van zaken doen. Winkels kunnen alleen overleven als er nieuwe businessmodellen komen. Bedrijven moeten op een andere wijze met elkaar samen werken en delen in de kosten maar ook de opbrengsten. Samen zijn ze verantwoordelijk voor succes. Voor de retail betekent dit een samenwerking tussen fabrikanten, gemeenten, retailers en onroerend goed exploitanten.

Nu is de tijd om te veranderen! Cor Molenaar gaat in op de vraag hoe je tot een goede aanpak komt en welke keuzes je dient te maken.

Een lezing van Cor Molenaar is een 'Must' voor elke retailer en marketeer en ook zeer interessant voor andere ondernemers.

 

Vrijblijvende informatie aanvragen Prof. dr. Cor Molenaar

Ik ontvang graag geheel vrijblijvend een offerte van spreker Prof. dr. Cor Molenaar.

Wilt u Cor Molenaar boeken voor uw evenement? Voor informatie over boekingen of het checken van beschikbaarheid op een bepaalde datum kunt u bovenstaand formulier gebruiken.

Spreker Prof. dr. Cor Molenaar boeken voor uw evenement?

Wilt u Prof. dr. Cor Molenaar inzetten als spreker voor een lezing tijdens uw evenement of bijeenkomst, neem dan contact met ons op. Dit kan door het invullen van het boekingsformulier, een e-mail sturen voor de mogelijkheden of neem telefonisch contact met ons op.

0321 317 121 020 637 0266   stuur ons een email

Meer informatie over Prof. dr. Cor Molenaar

Boeken van Prof. dr. Cor Molenaar

Boeken Prof. dr. Cor Molenaar

Het einde van winkels?
Het einde van winkels?
(e)Marketing
(e)Marketing
Het nieuwe winkelen
Het nieuwe winkelen

Referenties van Cor Molenaar

-
Meer referenties Cor Molenaar

Cor Molenaar inhuren als spreker, wij helpen u graag bij uw boeking

Bel ons op 0321 - 317 121 of 020 - 637 0266,  of stuur een e-mail info@hetsprekersburo.nl

Bekijk ons volledige aanbod
Ruim 20 jaar ervaring
Breed aanbod aan sprekers en dagvoorzitters
Persoonlijke benadering
Doeltreffende en inspirerende sprekers
Offerte binnen 1 dag
Flexibel, snel en service gericht

Wellicht dat één van deze sprekers ook voor u interessant zijn:

  • Wouter de Vries jr.

    Wouter de Vries jr.

    Wouter schrijft niet alleen boeken op het gebied van dienstenmarketing, maar is ook een begenadigd en boeiende spreker.
    Bekijk profiel

  • Nynke Kuipers

    Nynke Kuipers

    Nynke Kuipers specialiseerde zich in Personal Branding en helpt nu carrièremakers en personal brands op de weg naar succes.
    Bekijk profiel

  • Willem Vermeend

    Willem Vermeend

    Door zijn grote kennis van politiek en ondernemen en zijn flinke dosis humor is hij een uitstekende en boeiende spreker.
    Bekijk profiel

  • Marco Kroon

    Marco Kroon

    Majoor Marco Kroon is onderscheiden in de Militaire Willemsorde en geeft als spreker lezingen over leiderschap onder vuur.
    Bekijk profiel

  • Paul Schnabel

    Paul Schnabel

    Socioloog, directeur van het Social en Cultureel Planbureau, columnist NRC en universiteitshoogleraar aan de UU.
    Bekijk profiel

  • Sylvester Eijffinger

    Sylvester Eijffinger

    Voor een lezing of een presentatie boekt u deze spreker met specialismes als economie, politiek en crisismanagement.
    Bekijk profiel

  • Erik Hulzebosch

    Erik Hulzebosch

    Oud-schaatser, spreker en zanger. Favoriet tijdens de Elfstedentocht in 1997 waarin hij tweede werd.
    Bekijk profiel

  • Steven Sleegers

    Steven Sleegers

    Een lezing van spreker Steven Sleegers geeft u nieuw inzicht in de online vind- en zichtbaarheid van uw organisatie.
    Bekijk profiel

  • Tom van 't Hek

    Tom van 't Hek

    Tom van 't Hek is een van onze meest veelzijdige sprekers. U boekt hem ook voor het leiden van congressen en gesprekken.
    Bekijk profiel

  • Sarah Gagestein

    Sarah Gagestein

    Via workshops, lezingen en denksessies helpt deze spreker u met het succesvol inzetten van framing in uw communicatie.
    Bekijk profiel