Biografie Carlijn Postma

Lees meer over Carlijn Postma

Carlijn Postma is ondernemer. Ze is eigenaar van The Post, bureau voor contentmarketing, en daarnaast is ze oprichter van Bind Academie, waarmee ze workshops en incompany trainingen op het gebied van strategie, contentmarketing en social media geeft. Ook is ze auteur van het boekje ‘Zakelijk twitteren voor beginners’ (2010), het boek ’Ik.nl’ (2011) en het in 2014 verschenen boek ‘Contentmarketing in 60 minuten’.

Als spreker weet Carlijn Postma mensen te inspireren met nieuwe ontwikkelingen op het gebied van nieuwe media en communicatie. Niet alleen door de kennis te delen, maar vooral door praktische handvatten te geven voor concrete toepassingen in de praktijk. Ze is altijd bezig met de ontwikkeling van het nog groeiende vak contentmarketing. Zij ziet contentmarketing namelijk als marketingtool om waardevolle verhalen te verspreiden en te creëren waarmee je het publiek van klanten kunt vinden, binden én activeren.

Voor frankwatching.com heeft ze verschillende blogs geschreven over contentmarketing, zoals over de methodes magazinedenken en contentmappen. Daarnaast schrijft Carlijn voor het internationale vakplatform Content Marketing Institute. Deze publicaties hebben er in 2014 onder meer aan bijgedragen dat ze op plaats 27 in de lijst van 200 meest invloedrijke personen op gebied van contentmarketing is terechtgekomen. In die lijst is ze de nummer 1 van Nederlandse contentmarketeers.

Behoefte aan een frisse en professionele kijk op gebied van contentmarketing? Carlijn is te boeken voor presentaties en workshops over:

  • Contentmarketing
  • Social media
  • Magazinedenken
  • Contentmappen
  • Contentplannen

Persoonlijke missie van Carlijn Postma: Grote nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketing en communicatie vertalen naar praktisch toepasbare werkwijze.

Carlijn Postma

  • Eigenaar Contentmarketingbureau The Post
  • Oprichter Bind Academie
  • Auteur van 'Zakelijk twitteren voor beginners', 'Ik.nl' en 'Contentmarketing in 60 minuten'