Biografie Prof. dr. Cor Molenaar

Lees meer over Prof. dr. Cor Molenaar

Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy, voorzitter van het RFID platform Nederland, en voorzitter van de Stichting Thuiswinkel certificering (thuiswinkelwaarborgmerk).

Daarnaast is hij Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening.

Tevens is hij o.a. jurylid van de NIMA jaarprijs en lid van het examencollege van NIMA. Hij is auteur van een aantal boeken w.o. 'Internet overleven', '(e)marketing', 'Het nieuwe winkelen' en nu dus 'Het einde van winkels?'. Zie voor meer info ook www.heteindevanwinkels.nl.

Cor Molenaar

  • Directeur van eXQuo consulancy 
  • Hoogleraar E-Marketing aan Erasmus Universiteit Rotterdam
  • Voorzitter van de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg
  • Lid van het examencollege van het NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing
  • Lid European Expert Panel Adobe software
  • Lid van de adviesraad van diverse bedrijven.