Biografie Daniëlle de Jonge
Lees meer over Daniëlle de Jonge
Daniëlle de Jonge is klantgerichtheidsexpert en auteur van de bestsellers Verleid de Klant, Human2Human en Extreem klantgericht.
Als expert in eigentijdse klantrelaties en veelgevraagd spreker heeft Daniëlle de Jonge een duidelijke missie: bedrijven helpen om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, praktisch en vol humor. Wat klanten het meest waarderen van de live en online bijeenkomsten zijn de verfrissende inzichten, interactie, aansprekende voorbeelden, hoog niveau van enthousiasme en buitengewoon veel praktische tips.
Haar prikkelende aanpak beleef je bij presentaties, masterclasses en webinars en lees je ook terug in de drie boeken die zij schreef: ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht. Het doel: professionals inspireren om zich krachtig te profileren, zich te onderscheiden in klantgerichtheid en op doeltreffende wijze klanten te vinden én houden. Daarnaast schrijft Daniëlle praktische artikelen en tips over verkoop, acquisitie en klantgerichtheid in diverse media, maakt ze diverse vlogs en is ze host van ‘Dé Klantenpodcast’ bij BNR.
Daniëlles kijk op klantgerichtheid
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact tot de jarenlange samenwerking die je met elkaar hebt. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Échte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human dus. De klant van vandaag hecht veel belang aan wederzijdse betrokkenheid en een waardevolle relatie. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. En het mooie is dat de mogelijkheden voor onderscheidende klantrelaties voor het oprapen liggen. Je hoeft ze alleen maar te pakken. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!