Spreker Danielle de Jonge - Foto: (c) Danielle de Jonge

Foto: (c) Danielle de Jonge

Daniëlle de Jonge als spreker

Daniëlle de Jonge is een echte salesvrouw, auteur van de boeken ‘Verleid de Klant’ en ‘Human2Human.

Lees meer over Daniëlle de Jonge

Biografie Daniëlle de Jonge

Daniëlle de Jonge is een echte salesvrouw, auteur van de boeken ‘Verleid de Klant’ en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en werkt via haar eigen bedrijf Divario als verkooptrainer, coach en spreker. Met een praktische, eigentijdse en inspirerende aanpak helpt zij bedrijven zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Zij weet (sales)professionals en ondernemers te prikkelen om zich onderscheidend te profileren en op die manier klanten te werven en te behouden.

Sales is haar vak

Daniëlle heeft na een studie Bedrijfseconomie diverse commerciële functies vervuld. Sinds circa twaalf jaar werkt zij als verkooptrainer, in 2007 startte zij als ondernemer. Als trainer, coach en spreker helpt Daniëlle professionals en ondernemers om succesvol te zijn en blijven in klanten vinden, hebben en houden. De meest gevraagde thema’s waarvoor zij wordt ingeschakeld zijn:

  • Acquisitie: telefonisch, online of face-to-face  contact leggen en opvolgen
  • Verkoopgesprekken: structuur, regie en slimme inzet van vaardigheden
  • Klantgerichtheid: emotionele klantbeleving met echte aandacht als centrale factor
  • Netwerken: van voorbereiding tot pitch en van gesprek tot opvolging
  • Relatiebeheer: klanten houden en kronen tot ambassadeurs
  • Publiceren en bloggen: online en offline content voor je laten werken
  • Presenteren: commerciële en inhoudelijke inspirator zijn
  • Commercieel schrijven: in offertes, e-mails en andere uitingen
  • Verleid de klant: negen verleidingstrategieën om klanten te overtuigen
  • Human2Human: onderscheidend verkopen met échte aandacht.

Haar manier van presenteren? Nuchter, met humor en vooral heel erg praktisch. Ook de mix van 'live' bijeenkomsten en een online leeromgeving met extra oefeningen, webinars en meer spreekt klanten altijd aan.

Wekelijks schrijft Daniëlle praktische artikelen en tips over verkoop, acquisitie en klantgerichtheid op haar website commercielecommunicatie.nl en social media. Artikelen van haar hand zijn geregeld te vinden in vakbladen en op diverse (vak)websites.

Presentaties

  • Human2Human: onderscheidend verkopen
    Klanten vinden, hebben en houden met échte aandacht

Vergeet Business-to-Business en Business-to-Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen: Human-to-Human is de oplossing!

Klanten verwachten steeds meer van leveranciers. Onderscheidende kracht is essentieel. Die is meestal niet te vinden in de eigenschappen van een product of dienst. Klanttevredenheidsonderzoeken laten steeds weer hetzelfde zien: een tekort aan aandacht is een van de belangrijkste redenen om van leverancier te wisselen. Alle reden dus om dat te veranderen! De beste toegevoegde waarde zit in de menselijke factor. Verkooppraatjes maken plaats voor échte aandacht en interesse. En dat is meteen de essentie van onderscheidend verkopen. Jij maakt het verschil. Bovendien liggen de mogelijkheden om aandacht te geven voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten. Daniëlle laat zien hoe je op een onverwachte manier, op onverwachte momenten en met een onverwachte boodschap jij je in elke fase van het verkoopproces kunt onderscheiden.

Deze presentatie inspireert! Je krijgt praktische tips om meteen toe te passen, zodat ook jij succesvoller gaat verkopen in de nieuwe economie. Met humor en aansprekende voorbeelden, typerend voor de presentaties van Daniëlle. Het thema van de presentatie stemt zij af op jouw behoefte, bijvoorbeeld:

  • Acquisitie: vier ideale manieren om nieuwe klanten te werven
  • Verkoopgesprekken: slimme vaardigheden om te klant te helpen met kopen
  • Klantgerichtheid: emotionele klantbeleving met echte aandacht als centrale factor
  • Netwerken: van voorbereiding tot pitch en van gesprek tot opvolging
  • Relatiebeheer: klanten houden en kronen tot waardevolle ambassadeurs

Elementen uit Daniëlle’s boeken ‘Verleid de klant’ en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ geven extra kleur aan de presentatie.

  • Verleid de klant
    Negen strategieën voor onweerstaanbaar zakendoen

Een presentatie over alle verleidingsaspecten uit het verkoopproces die aan bod komen in haar boek ‘Verleid de klant’. Laat je prikkelen en inspireren over:

  • De eerste verleidelijke stap
  • Verleidelijke uitstraling
  • Kleuren die verleiden
  • Verleiden met zintuigen
  • Taal der verleiding
  • Overal verleidelijk zichtbaar zijn
  • Online verleiding
  • Blijvend verleiden
  • Verleid jezelf

Met opvallende film- en geluidsfragmenten, aansprekende voorbeelden, overtuigend beeldmateriaal, veel interactie en humor krijg je op inspirerende wijze praktische tips aangereikt. Juist dan ben je in staat om ook jouw klanten te verleiden en jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te maken.

Daniëlle de Jonge verzorgt als spreker lezingen over uiteenlopende onderwerpen:

Vrijblijvende informatie aanvragen Daniëlle de Jonge

Ik ontvang graag geheel vrijblijvend een offerte van spreker Daniëlle de Jonge.

Wilt u Daniëlle de Jonge boeken voor uw evenement? Voor informatie over boekingen of het checken van beschikbaarheid op een bepaalde datum kunt u bovenstaand formulier gebruiken.

Spreker Daniëlle de Jonge boeken voor uw evenement?

Wilt u Daniëlle de Jonge inzetten als spreker voor een lezing tijdens uw evenement of bijeenkomst, neem dan contact met ons op. Dit kan door het invullen van het boekingsformulier, een e-mail sturen voor de mogelijkheden of neem telefonisch contact met ons op.

0321 317 121 020 637 0266   stuur ons een email

Meer informatie over Daniëlle de Jonge

Referenties van Daniëlle de Jonge

-
Meer referenties Daniëlle de Jonge

Daniëlle de Jonge inhuren als spreker, wij helpen u graag bij uw boeking

Bel ons op 0321 - 317 121 of 020 - 637 0266,  of stuur een e-mail info@hetsprekersburo.nl

Bekijk ons volledige aanbod
Ruim 20 jaar ervaring
Breed aanbod aan sprekers en dagvoorzitters
Persoonlijke benadering
Doeltreffende en inspirerende sprekers
Offerte binnen 1 dag
Flexibel, snel en service gericht

Wellicht dat één van deze sprekers ook voor u interessant zijn:

  • Menno Lanting

    Menno Lanting

    Menno is een gedreven spreker die organisaties adviseert over de veranderende wereld, het nieuwe werken en leiderschap.
    Bekijk profiel

  • Alexander Berkhoff

    Alexander Berkhoff

    Spreker die zich richt op veranderen van organisatie op gebied persoonlijk leiderschap.
    Bekijk profiel

  • Bas Haring

    Bas Haring

    Bas is hoogleraar op de Universiteit van Leiden en probeert als spreker op een toegankelijke manier de wetenschap uit te leggen.
    Bekijk profiel

  • Michael Pilarczyk

    Michael Pilarczyk

    De lezingen van oud tv-presentator Michael Pilarczyk zijn gebaseerd op succes, bewustzijn en het waarmaken van dromen.
    Bekijk profiel

  • Remco Claassen

    Remco Claassen

    Een rebelse spreker, trainer en auteur. Thema's als leiderschap en effectiviteit staan centraal, maar met een knipoog!
    Bekijk profiel

  • Björn Kuipers

    Björn Kuipers

    Als spreker legt hij verbanden tussen de wereld van topsport en die van het bedrijfsleven.
    Bekijk profiel

  • Adjiedj Bakas

    Adjiedj Bakas

    Drs. Adjiedj Bakas is trendwatcher des Vaderlands en als spreker erg nuchter en humoristisch met een positieve insteek.
    Bekijk profiel

  • Ad van Wijk

    Ad van Wijk

    De topman van het jaar 2008 heeft drie wetten over energie waarover hij spreekt tijdens zijn inspirerende lezingen.
    Bekijk profiel

  • Herman Pleij

    Herman Pleij

    Een van de beste sprekers van Nederland. Hij weet als geen ander zijn publiek enthousiast te maken over geschiedenis.
    Bekijk profiel

  • Frits Huffnagel

    Frits Huffnagel

    De oud-campagneleider van Mark Rutte is de ideale spreker op het gebied van City Marketing, communicatie en politiek.
    Bekijk profiel