Biografie Désirée Struijk

Lees meer over Désirée Struijk

Sinds 1994 is Desiree Struijk directeur van Senta multisensory concepting, een advies bureau dat bedrijven helpt groeien in de richting van zintuiglijke Soul Brands met winstgevende en duurzame klantrelaties door het optimaliseren van hun Experience Strategy. Het adviesbureau is opgericht als een van de eerste marketingbureaus met een focus op zintuiglijke merk- en winkelbeleving. Binnen dit palet van zintuiglijke communicatie werkte ze concepten uit voor Unilever, Sara Lee, Philips, Beiersdorf, Neckermann.com, ING en vele andere grote bedrijven. Ze doet zintuiglijk trendonderzoek en creatieve sessies voor grote merken, waaronder KLM, Prénatal en Rabobank. Al 20 jaar doet ze zintuiglijk belevingsonderzoek en ontwikkelt ze innovatieve belevingsconcepten.

Een zintuiglijke beleving

Senta ontwikkelde een nieuwe visie in de marketing op basis van onderzoek, trends, nieuwe inzichten en praktijkervaring: multisensory concepting. In deze praktische marktbenadering worden alle zintuiglijke prikkelingen passend op elkaar afgestemd. Ze leveren zo een positieve bijdrage aan de beleving, de attitudevorming en de merktrouw van de consument voor een product, dienst of organisatie. Hierdoor kunnen bedrijven uitgroeien tot een Soul Brand. Een merk dat toegevoegde waarde levert in de klantbeleving. 

Désirée Struijk