Biografie Willem Stortelder

Lees meer over Willem Stortelder

U wilt interactie met de zaal. U hoopt op een energieke en creatieve deelname aan uw bijeenkomst. U wenst dat de mensen zich openen en verbinden. U wilt blije gezichten zien en geanimeerde gesprekken horen. U wilt het ondernemend gedrag in uw organisatie of tijdens uw evenement aanwakkeren. U wilt bovenal leren over creativiteit, verandering en innovatie door deze te ondergaan.

Willem Stortelder spreekt over creativiteit, en wel over de ultieme bron daarvan; het kind dat nog steeds in ons leeft. Of over de rehabilitatie van ‘s werelds eerste innovatie-instrument; de fout, dat we die nog veel mogen maken. Over het reduceren van voorzichtigheid opdat we onszelf niet tekort doen. Over culturen waarbinnen veranderen een feest wordt in plaats van een opgave.

Hij doet dat steevast zeer interactief omdat hij het persoonlijk ervaren belangrijker vindt dan het cognitief snappen. Hij illustreert dat met frisse verhalen,  actuele cases uit eigen praktijk, met humor en oneindig veel creativiteit.  Aldus helpt hij mensen en organisaties te bewegen in de door hen geambieerde richting.

Willem Stortelder heeft een achtergrond in marketing en communicatie maar sinds 12 jaar is hij uitsluitend bezig met creatie, innovatie en verandering. Hij is medeoprichter van new shoes today en 21Lobsterstreet, netwerken op dit terrein.  Hij exporteert zijn kennis en kunde naar landen in Europa en daarbuiten in de vorm van lezingen, trainingen en workshops.

Zijn laatste productie; ‘God schiep de fout en zag dat het goed was’.
Zijn kortste productie; ‘Out of the box and into the mood in 21 minutes’ (event starter).
Zijn meest gewilde productie; ‘Creativiteit x Actie = Innovatie’.

Zijn adagium; iets kan niet mislukken, het wordt hooguit anders dan verwacht.

Willem Stortelder