Spreker Marc van Eck - Foto: (c) Marc van Eck

Foto: (c) Marc van Eck

Marc van Eck als spreker

Marc van Eck is een kritische visionair. Hij is scherp en authentiek. In zijn lezingen en workshops gebeurt echt wat. Mensen hebben na naar Van Eck geluisterd te hebben een mening! Hij geeft energie om aan de slag te gaan. Inhoudelijk is hij bijzonder sterk. Geen boekenwijsheid, maar eigen-wijsheid/.

Lees meer over Marc van Eck

Biografie Marc van Eck

Marc van Eck, afgestudeerd Bedrijfseconoom (Groningen) en Register Marketeer, is mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureauBusiness Openers en een van Europa’s topsprekers op het gebied van Merkpositionering, Internal Branding en Business Strategie. Hij werkte 8 jaar als marketeer bij Procter & Gamble en als strategieconsultant bij Bain & Company. Hij is tevens voorzitter van NIMA Groepering Internal Branding en initiatiefnemer van het innovatieve en duurzame espressomerk Medellín Secret.

De afgelopen twaalf jaar heeft Marc van Eck vele merken geholpen bij hun merkpositionering en het waarmaken hiervan. Van Eck weet organisaties op een lijn te krijgen en dit ook echt te realiseren. Door zijn adviezen functioneert bij veel profit en ook non-profit organisaties het merk als richtinggever voor strategie, communicatie, innovatie en klantgericht handelen. Hierbij gebruikt hij de zogeheten BrandPostioner© en BrandHouse©; modellen die door hemzelf zijn ontwikkeld om tot een karaktervolle en aantrekkelijke positionering te komen en ook echt het merk als kompas te kunnen gebruiken.

Marc van Eck is mede-auteur van het boek ‘Internal Branding in de Praktijk – het merk als kompas’ dat in 2008 werd verkozen tot marketingboek van het jaar en de bestseller Businessplan op 1 A4, over succesvoller worden met de methodiek OGSM. Zijn laatste boek ‘Het succes van Internal Branding – sterke merken bouwen en onderhouden’ werd door Tijdschrift voor Marketing bekroond met 5 sterren en is daarmee een ‘absolute must’.

Marc van Eck spreekt -letterlijk- aan met zijn pragmatische en kritische visie op merken en leiderschap. Laat je inspireren tijdens een van zijn lezingen of neem contact met hem op voor coaching. Hij helpt je altijd verder.

Marc van Eck verzorgt als spreker lezingen over uiteenlopende onderwerpen:

  • Het succes van Internal Branding
  • Business Plan op 1 A4
  • Karaktervol Positioneren
  • Business Strategy
  • Innovatie
  • Leiderschap
  • Klantgericht handelen

Vrijblijvende informatie aanvragen Marc van Eck

Ik ontvang graag geheel vrijblijvend een offerte van spreker Marc van Eck.

Wilt u Marc van Eck boeken voor uw evenement? Voor informatie over boekingen of het checken van beschikbaarheid op een bepaalde datum kunt u bovenstaand formulier gebruiken.

Spreker Marc van Eck boeken voor uw evenement?

Wilt u Marc van Eck inzetten als spreker voor een lezing tijdens uw evenement of bijeenkomst, neem dan contact met ons op. Dit kan door het invullen van het boekingsformulier, een e-mail sturen voor de mogelijkheden of neem telefonisch contact met ons op.

0321 317 121 020 637 0266   stuur ons een email

Meer informatie over Marc van Eck

Boeken van Marc van Eck

Boeken Marc van Eck

Karaktervol positioneren
Karaktervol positioneren
Bij twijfel doen
Bij twijfel doen
Het succes van Internal Branding
Het succes van Internal Branding

Referenties van Marc van Eck

-
Meer referenties Marc van Eck

Marc van Eck inhuren als spreker, wij helpen u graag bij uw boeking

Bel ons op 0321 - 317 121 of 020 - 637 0266,  of stuur een e-mail info@hetsprekersburo.nl

Bekijk ons volledige aanbod
Ruim 20 jaar ervaring
Breed aanbod aan sprekers en dagvoorzitters
Persoonlijke benadering
Doeltreffende en inspirerende sprekers
Offerte binnen 1 dag
Flexibel, snel en service gericht

Wellicht dat één van deze sprekers ook voor u interessant zijn:

  • Marit Bouwmeester

    Marit Bouwmeester

    Tijdens haar lezing vertelt ze graag haar persoonlijke verhaal, hoe ze van afhankelijk atleet is uitgegroeid naar een onafhankelijk atleet.
    Bekijk profiel

  • Paul Haarhuis

    Paul Haarhuis

    Paul Haarhuis was een succesvol tennisser die als spreker de overeenkomsten tussen sport en het bedrijfsleven bespreekt.
    Bekijk profiel

  • Nynke Kuipers

    Nynke Kuipers

    Nynke Kuipers specialiseerde zich in Personal Branding en helpt nu carrièremakers en personal brands op de weg naar succes.
    Bekijk profiel

  • Robert Flierman

    Robert Flierman

    Een uitdagende, inspirerende én provocerende spreker. Hij motiveert u om uzelf kritische vragen over uw leven te stellen.
    Bekijk profiel

  • Peter Faber

    Peter Faber

    Peter Faber is een van Nederlands meest veelzijdige artiesten. Op elk gebied in het theater heeft hi
    Bekijk profiel

  • Jesse van Doren

    Jesse van Doren

    De meest beloftevolle ondernemer van 2014. Wanneer u hem boekt, brengt hij zijn passie over en zal hij u inspireren
    Bekijk profiel

  • Jacqueline Zuidweg

    Jacqueline Zuidweg

    De Zakenvrouw van het jaar 2012 is een populaire spreker. Ondernemerschap en leiderschap zijn de onderwerpen van haar lezingen.
    Bekijk profiel

  • Arend Jan Boekestijn

    Arend Jan Boekestijn

    Oud-Tweede Kamerlid Arend Jan geeft als spreker lezingen over o.a. de Eurocrises, onze samenleving en het politieke klimaat.
    Bekijk profiel

  • Adjiedj Bakas

    Adjiedj Bakas

    Drs. Adjiedj Bakas is trendwatcher des Vaderlands en als spreker erg nuchter en humoristisch met een positieve insteek.
    Bekijk profiel

  • Wilco van Rooijen

    Wilco van Rooijen

    Een echte beroepsavonturier die u laat nadenken over uw organisatie aan de hand van 10 stelllingen uit zijn expedities.
    Bekijk profiel