Biografie Paul Moers

Lees meer over Paul Moers

Paul Moers is consultant, publicist, spreker en een veel gevraagde gast voor radio en televisie. Hij is oprichter van Paul Moers Strategic Marketing Services. Als senior fellow was hij 5 jaar verbonden aan de Copenhagen Business School.

Nationaal en internationaal heeft Paul Moers verschillende executive managementposities bekleed waaronder bij Unilever, Albert Heijn, Gall & Gall en Cargill. Hij adviseert vele grote bedrijven in Nederland waaronder Dura Vermeer, ING, Jumbo, Interpolis, Lotto, Karwei en Achmea.

Naast deze posities publiceert Paul artikelen en schrijft hij marketingboeken. Hij is een van de meest geciteerde merkendeskundigen en behoort hij tot de top 6 van beste marketeers van Nederland.

Zijn boeken zijn veelal bestsellers zoals de boeken ‘Werk aan de winkel 3.0’ en ‘Dienstbaar zijn is het nieuwe goud’.

Spreker

Paul Moers is een zeer veel gevraagde keynote spreker en worden met veel humor, maar vooral met echte kennis van zaken gegeven. Paul schuwt als spreker scherpe meningen niet en dat kan tot intensieve discussies leiden. De genodigden doen beslist een groot stuk inspiratie op. De boeken van Paul Moers vormen vaak het kader van zijn verhaal. Marketing, strategie merkbeleid en retailstrategie vormt uiteraard de kern van de lezingen. Toehoorders doen daadwerkelijk kennis op en kunnen aan de slag met concrete adviezen. Spreken is een vak en dat laat Paul in zijn lezingen heel goed zien.

Paul Moers