En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken

Het boek Klanten zijn eigenlijk nét mensen! geschreven door Jos Burgers

Details

Uitgeverij:

Verschijningsdatum:

00-00-0000

ISBN:

Bindwijze:

Paperback

Bestellen via Managementboek

Over auteur Jos Burgers

Als marketingman gaan zijn lezingen over onderwerpen als klantgerichtheid, marketing, sales en strategie.

Jos Burgers heeft verschillende managementboeken geschreven waaronder: Relatiebeheer als groeistrategie (2003), Klanten zijn eigenlijk nét mensen! (2006), Geef nooit korting (2011), Gek op gaten (2012), Jos Burgers over klantgerichtheid (2013), De wet van snuf (2014), Eén fan per dag (2017) en Thuis ben ik niet zo leuk! (2020). Veel van zijn boeken zijn bestsellers geworden.

Meer over Jos Burgers

Boeken van Jos Burgers

Overzicht van alle uitgebracht boeken

Geef nooit korting!

En 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk

Bekijk boek

Gek op gaten

Ontdek wat klanten echt willen

Bekijk boek

Jos Burgers over klantgerichtheid

Drie bestsellers in één speciale editie

Bekijk boek

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken

Bekijk boek

Wacht niet op de wind, ga roeien!

De klant als reddingsboei

Bekijk boek

Alle boeken van Jos Burgers vind je op managementboek.nl.