Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken
Het boek Klanten zijn eigenlijk nét mensen! geschreven door Jos Burgers
Details
Auteur:
Uitgeverij:
Verschijningsdatum:
00-00-0000
ISBN:
Bindwijze:
Paperback
Over auteur Jos Burgers
Als marketingman gaan zijn lezingen over onderwerpen als klantgerichtheid, marketing, sales en strategie.
Jos Burgers heeft verschillende managementboeken geschreven waaronder: Relatiebeheer als groeistrategie (2003), Klanten zijn eigenlijk nét mensen! (2006), Geef nooit korting (2011), Gek op gaten (2012), Jos Burgers over klantgerichtheid (2013), De wet van snuf (2014), Eén fan per dag (2017) en Thuis ben ik niet zo leuk! (2020). Veel van zijn boeken zijn bestsellers geworden.
Meer over Jos BurgersBoeken van Jos Burgers
Overzicht van alle uitgebracht boeken
Alle boeken van Jos Burgers vind je op managementboek.nl.
Onze opdrachtgevers waarderen ons met gemiddeld een 8.6 / 10. | 5 waarderingen.
© 2010 - 2024 Het Sprekersburo powered by Triple Blue Group. All rights reserved
Prijzen excl. btw tenzij expliciet anders aangegeven.