Dagvoorzitter Franska Stuy - Foto: (c) Brenda van Leeuwen

Franska Stuy

Franska Stuy is bekend als voormalig hoofdredacteur van de Libelle. Een dagvoorzitter die haar ideeën, verhalen en energie deelt.

Prijs categorie dagvoorzitter:

Om Franska Stuy te boeken als dagvoorzitter voor jouw evenement, bel 0321 317 121 of boek online

Verzoek om prijs en beschikbaarheid
Dagvoorzitter Franska Stuy - Foto: (c) Brenda van Leeuwen

Franska Stuy

Voormalig hoofdredacteur Libelle en is een inspirerende media-merken-vernieuwer.

Categorieën

Inzetbaarheid

Beschikbaar voor:

Het Sprekersburo, dat spreekt voor zich.

Of bel ons om Franska Stuy te boeken op telefoonnummer 0321 317 121

Biografie Franska Stuy

Lees meer over Franska Stuy

Franska Stuy is een inspirerend media-merken-vernieuwer. Voormalig algemeen hoofdredacteur van het 360-graden-merk Libelle -Mediamerken-adviseur- Specialist in communicatie met vrouwen.

Franska is bedenker en bouwer van vele extensies van het merk Libelle. Van een jaarlijks thema-event voor 85.000 vrouwen tot een spraakmakend Libelle-Nieuwscafé met alle bekende Nederlandse politici, zoals Rutte, Samsom en Dijsselbloem. Daarnaast bedacht zij Libelle Daily, de online versie van Libelle met o.a. consumenten als regioreporters; Libelle-themagroepen op Facebook; Libelle fiets-modeshows; Libelle-Beachcafe; Casa Libelle, de B&B in Barcelona, met online versie en webcams; een dagelijkse online-soap op Libelle.nl en maakte zij furore met thema-Libelles in samenwerking met o.a. Marcel Wanders, Jan Taminiau, Piet Heen Eek, Piet Boon en vele andere designers.

Ze richtte bij Libelle het eerste redactionele reclamebureau op, waar 360-samenwerkingen met adverteerders werden bedacht en geproduceerd. Ze scoutte het ene na het andere talent, dat zich intussen bewezen heeft als succesvol hoofdredacteur bij o.a. VOGUE, JAN, Eigen Huis & Interieur, LINDA en Vriendin.

Continue vernieuwing en verrassing, het realiseren van ‘verslaving’ bij de klant, het scheppen van een grote vertrouwensband met de klant en het persoonlijk contact onderhouden met klanten staan hoog in haar vaandel.

Franska Stuy studeerde cum Laude en met de prijs van de stad Breda af, aan de kunstacademie afdeling mode-vormgeving. Van 1988 tot 2015 was ze hoofdredacteur van diverse mediamerken. Sleepte tijdens haar werk bij Libelle zo’n 8 prijzen in  de wacht, waaronder de persoonlijke oeuvreprijs Mercur d’Or.  Ze is lid van de advisory board van de University of Oxford Mississippi, waar een speciale school of journalism is.

Op inspirerende wijze, met de nodige zelfrelativering en humor kan ze vertellen en mensen inspireren. Ze doet niets liever dan kennis en ervaring delen en iedereen die ze tegenkomt helpen zijn werk, product of merk op een hoger plan te krijgen. Liefde en passie staan voorop in haar werk en in haar presentaties.  Of het nou voor consumenten, vakgenoten of studenten is, ze weet iedereen met haar ideeën en verhalen nieuwe energie te geven.


Deel deze pagina

Franska Stuy inhuren als dagvoorzitter voor jouw evenement

Informatie aanvragen

Vrijblijvende informatie aanvragen over Franska Stuy.

Ontvang gratis en vrijblijvend informatie van dagvoorzitter Franska Stuy via Het Sprekersburo. Wil je Franska Stuy inhuren voor jouw evenement of bijeenkomst? Voor informatie over boekingen of het opvragen van een prijs kun je onderstaand formulier gebruiken.
Wil je een vrijblijvende offerte met tarief ontvangen dan hebben wij meer informatie nodig. Neem dan contact met ons op via het offerte formulier.

Wil je meer weten? Stel dan hier jouw vraag!

Velden met een * zijn verplicht.

Onze werkwijze

Hoe onze werkwijze en advies in jouw voordeel kan werken.

1. Vind een dagvoorzitter
Vind op de website van Het Sprekersburo de juiste dagvoorzitter voor jouw evenement of congres.

2. Controleer de prijs en beschikbaarheid
Wij sturen je binnen één werkdag een geheel vrijblijvende offerte.

3. Plaats een gratis optie
Wij noteren bij beschikbaarheid van de dagvoorzitter een, geheel vrijblijvende, optie voor 14 dagen.

4. Bevestig de boeking
Bij akkoord op de offerte boeken wij de dagvoorzitter en sturen wij je ons boekingsformulier toe.

5. Ontvang de bevestiging
Met de, door jouw, aangeleverde gegevens sturen wij je de bevestiging van de boeking.

6. Teken en retourneer de bevestiging
Ter bevestiging zendt Het Sprekersburo je een overeenkomst die binnen vijf dagen na ontvangst ondertekend aan ons retour gestuurd moet worden.

Waarom Het Sprekersburo?

Er komen waarschijnlijk allemaal vragen bij je op, zodra je een dagvoorzitter wilt boeken voor je volgende evenement. Acht reden waarom een dagvoorzitter boeken bij Het Sprekersburo.

Ruim 20 jaar ervaring

We draaien al even mee en nog steeds met veel plezier en liefde voor ons vak.

Breed aanbod aan dagvoorzitters

Wij hebben een breed aanbod van dagvoorzitters in verschillende categorieën en over verschillende onderwerpen. Staat de gewenste dagvoorzitter er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Persoonlijk contact

Tijdens de voorbespreking heb je persoonlijk contact met Franska Stuy.

Persoonlijke benadering

Bij Het Sprekersburo vind je een persoonlijke benadering, gecombineerd met de ervaring en de kennis.

Flexibel, snel en service gericht

Daar staat Het Sprekersburo voor!

Offerte binnen 1 werkdag

Wij maken binnen 1 werkdag de beste offerte op maat en met de scherpste prijs.

Eerlijke prijzen

Onze offerte is gratis en geheel vrijblijvend volgens marktconforme prijzen.

Doeltreffende dagvoorzitters

Door jarenlange ervaring kunnen wij een adviserende partner zijn.