Sydney Brouwer

Ondernemer, auteur en spreker

Inspirerende spreker en auteur over onderwerpen als klantgerichtheid en klantbeleving.

Tarief categorie spreker:

Om Sydney Brouwer te boeken als spreker voor jouw evenement, bel 0321 317 121 of boek online

Verzoek om tarief en beschikbaarheid

Sydney Brouwer spreekt

Sydney Brouwer is een veelgevraagd spreker op het gebied van klantgerichtheid, klantbeleving, klantgericht leiderschap en klantgerichte organisaties. 

Als auteur heeft hij inmiddels verschillende boeken uitgebracht, waaronder 'Als de koning je klant zou zijn', 'Klantgericht leiderschap' en 'Six Star Service'. In zijn podcast 'Over klanten gesproken' gaat hij in gesprek met experts over klant-gerelateerde onderwerpen.

Tijdens zijn lezingen weet Sydney een krachtige boodschap neer te zetten. Of het nu gaat om de lezing 'Als de koning je klant zou zijn', 'De principes van klantgericht leiderschap' of 'Het geheim van een legendarische klantbeleving'. Hij weet met energie, humor en interactie om organisaties fans te maken van klanten en medewerkers. Zijn lezingen zijn leerzaam en zetten aan tot denken, door de aansprekende voorbeelden en tips die hij geeft. Een mooie gelijkheid om direct toe te passen binnen je eigen organisatie.

Gespreksonderwerpen Sydney Brouwer

Sydney Brouwer verzorgt als spreker lezingen over uiteenlopende onderwerpen

Onderstaand een overzicht van inspirerende lezingen over verschillende onderwerpen. Op zoek naar een specifieke lezing? Sydney Brouwer kan ook een lezing op maat verzorgen.

Presentaties of webinar van Sydney Brouwer?

De klant is koning. Maar als de koning opeens je klant wordt, ga je heel anders kijken naar je klantgerichtheid en beleving. Dat gedachte-experiment staat centraal in deze sessie.

Hoe maak je een onvergetelijke indruk op je klanten? Wat is er nodig om fans voor het leven te maken?

Hoe kunnen managers anderen inspireren klantgericht te werken? Waarom begint klantgerichtheid in de directiekamer?

Hoe ziet een klantbeleving eruit die van klanten fans maakt en zorgt dat ze over je praten.

Excellente dienstverlening bij gemeentes en andere overheidsinstellingen. Hoe ziet dat eruit?

Hoe bouw je een klantgerichte organisatie? Een organisatie waarin iedereen bijdraagt aan een betere klantbeleving, elke dag weer.

Onderwerpen & Thema's

Cultuur Klantbeleving Klantgericht leiderschap Klantgerichtheid

    Klik om andere verwante sprekers te ontdekken.

Inzetbaarheid

DagvoorzitterSprekerTrainerWorkshopleider

Beschikbaar voor:

Dagvoorzitterschappen
Lezingen
Lezingen op maat
Trainingen
Webinars
Workshops

Het Sprekersburo, dat spreekt voor zich.

Of bel ons om Sydney Brouwer te boeken op telefoonnummer 0321 317 121

Biografie Sydney Brouwer

Lees meer over Sydney Brouwer

Sydney Brouwer, geboren in juli 1987, en is gefascineerd door bedrijven waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen. Deze fascinatie begon in zijn studententijd. Tijdens zijn studie had hij een bijbaantje als beveiliger. Toen hij een keer nachtdienst had, liep Sydney zijn ronde door een kantoorgebouw en op de kamer van de directeur zag hij een boek in de kast staan: Be Our Guest. Het gaat over hoe Disney elke dag werkt aan een betere klantbeleving en klantgerichte cultuur. Hij  las de flap en was gelijk enthousiast. Dat boek heeft hij toen in drie nachtdiensten uitgelezen en dat inspireerde Sydney om ook in Nederland op zoek te gaan naar bedrijven die goed zorgen voor klanten en medewerkers. Dat was het begin van deze mooie reis.

Als je in een notendop wil omschrijven wat Sydney doet, dan is dat spreken en schrijven. Er is echter een diepere drijfveer. Hij gelooft dat organisaties zich de afgelopen decennia te veel hebben gericht op doelen, percentages, processen, KPI’s en cijfers.
Te vaak is het menselijke aspect in de relatie met de klant en met medewerkers uit het oog verloren. Sydney gelooft ook dat organisaties die erin slagen dit menselijke aspect terug te brengen, de komende jaren als winnaar uit de bus zullen komen. Dat is dan ook zijn missie: Bringing humanity back to business.


Deel deze pagina

Podcast Sydney Brouwer

Over klanten gesproken

In zijn podcast 'Over klanten gesproken' praat Sydney Brouwer over klantbeleving en klantgerichtheid. Tevens gaat hij in gesprek met experts over klantgerelateerde onderwerpen.

Luister en abonneer op Spotify Bekijk meer podcasts

Aanbevelingen voor Sydney Brouwer

Wat onze opdrachtgevers zeggen over lezing of presentatie van Sydney Brouwer. Lees de enthousiaste reacties.

Sydney Brouwer inhuren als spreker voor jouw evenement

Informatie aanvragen

Vrijblijvende informatie aanvragen over Sydney Brouwer.

Ontvang gratis en vrijblijvend informatie van spreker Sydney Brouwer via Het Sprekersburo. Wil je Sydney Brouwer inhuren voor jouw evenement of bijeenkomst? Voor informatie over boekingen of het opvragen van een prijs kun je onderstaand formulier gebruiken.
Wil je een vrijblijvende offerte met tarief ontvangen dan hebben wij meer informatie nodig. Neem dan contact met ons op via het offerte formulier.

Wil je meer weten? Stel dan hier jouw vraag!

Velden met een * zijn verplicht.

Onze werkwijze

Boeken van Sydney Brouwer werkt heel eenvoudig.

Hoe onze werkwijze en advies in jouw voordeel kan werken.

Meer informatie

1. Vind een spreker
Vind op de website van Het Sprekersburo de juiste spreker voor jouw evenement of bijeenkomst.

2. Controleer de prijs en beschikbaarheid
Wij sturen jouw binnen één werkdag een geheel vrijblijvende offerte.

3. Plaats een gratis optie
Wij noteren bij beschikbaarheid van de spreker een, geheel vrijblijvende, optie voor 14 dagen.

4. Bevestig de boeking
Bij akkoord op de offerte boeken wij de spreker en sturen wij je ons boekingsformulier toe.

5. Ontvang de bevestiging
Met de, door jouw, aangeleverde gegevens sturen wij je de bevestiging van de boeking.

6. Teken en retourneer de bevestiging
Ter bevestiging sturen wij de een overeenkomst die binnen vijf dagen na ontvangst ondertekend moet worden.

Andere sprekers

Wellicht dat één van deze sprekers ook interessant zijn.

Mario Bierkens

Mario Bierkens

Onno Innemee

Onno Innemee

Mark Nelissen

Mark Nelissen

Opzoek naar andere sprekers?

Overzicht alle sprekers

Waarom Het Sprekersburo?

Er komen waarschijnlijk allemaal vragen bij je op, zodra je een spreker wilt boeken voor je volgende evenement. Acht reden waarom een spreker boeken bij Het Sprekersburo.

Ruim 20 jaar ervaring

We draaien al even mee en nog steeds met veel plezier en liefde voor ons vak.

Breed aanbod aan sprekers

Wij hebben een breed aanbod van sprekers in verschillende categorie├źn en over verschillende onderwerpen. Staat de gewenste spreker er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Persoonlijk contact

Tijdens de voorbespreking heb je persoonlijk contact met Sydney Brouwer.

Persoonlijke benadering

Bij Het Sprekersburo vind je een persoonlijke benadering, gecombineerd met de ervaring en de kennis.

Flexibel, snel en service gericht

Daar staat Het Sprekersburo voor!

Offerte binnen 1 werkdag

Wij maken binnen 1 werkdag de beste offerte op maat en met de scherpste prijs.

Eerlijke prijzen

Onze offerte is gratis en geheel vrijblijvend volgens marktconforme prijzen.

Inspirerende sprekers

Door jarenlange ervaring kunnen wij een adviserende partner zijn.