Sydney Brouwer

Inspirerende spreker en auteur over onderwerpen als klantgerichtheid en klantbeleving.

Onderwerpen & Thema's

    Klik om andere verwante sprekers te ontdekken.

Talen

Categorieën

Inzetbaarheid

  • Dagvoorzitter
  • Spreker
  • Trainer
  • Workshopleider

Beschikbaar voor

  • Dagvoorzitterschappen
  • Lezingen
  • Lezingen op maat
  • Trainingen
  • Webinars
  • Workshops

Tarief categorie spreker

Om Sydney Brouwer te boeken als spreker voor jouw evenement, bel 0321 - 317 121 of boek online.

Keynote spreker

Sydney Brouwer boeken als spreker

Ondernemer, auteur en spreker

Sydney Brouwer is een veelgevraagd spreker op het gebied van klantgerichtheid, klantbeleving, klantgericht leiderschap en klantgerichte organisaties. 

Als auteur heeft hij inmiddels verschillende boeken uitgebracht, waaronder 'Als de koning je klant zou zijn', 'Klantgericht leiderschap' en 'Six Star Service'. In zijn podcast 'Over klanten gesproken' gaat hij in gesprek met experts over klant-gerelateerde onderwerpen.

Tijdens zijn lezingen weet Sydney een krachtige boodschap neer te zetten. Of het nu gaat om de lezing 'Als de koning je klant zou zijn', 'De principes van klantgericht leiderschap' of 'Het geheim van een legendarische klantbeleving'. Hij weet met energie, humor en interactie om organisaties fans te maken van klanten en medewerkers. Zijn lezingen zijn leerzaam en zetten aan tot denken, door de aansprekende voorbeelden en tips die hij geeft. Een mooie gelijkheid om direct toe te passen binnen je eigen organisatie.

Beschikbaarheid aanvragen

Gespreksonderwerpen Sydney Brouwer

Sydney Brouwer verzorgt als spreker lezingen over uiteenlopende onderwerpen. Onderstaand een overzicht van inspirerende lezingen over verschillende onderwerpen. Op zoek naar een specifieke lezing? Sydney Brouwer kan ook een lezing op maat verzorgen.

Presentaties of webinar van Sydney Brouwer?

De klant is koning. Maar als de koning opeens je klant wordt, ga je heel anders kijken naar je klantgerichtheid en beleving. Dat gedachte-experiment staat centraal in deze sessie.

Hoe maak je een onvergetelijke indruk op je klanten? Wat is er nodig om fans voor het leven te maken?

Hoe kunnen managers anderen inspireren klantgericht te werken? Waarom begint klantgerichtheid in de directiekamer?

Hoe ziet een klantbeleving eruit die van klanten fans maakt en zorgt dat ze over je praten.

Excellente dienstverlening bij gemeentes en andere overheidsinstellingen. Hoe ziet dat eruit?

Hoe bouw je een klantgerichte organisatie? Een organisatie waarin iedereen bijdraagt aan een betere klantbeleving, elke dag weer.

Biografie Sydney Brouwer

Lees meer over Sydney Brouwer

Sydney Brouwer, geboren in juli 1987, en is gefascineerd door bedrijven waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen. Deze fascinatie begon in zijn studententijd. Tijdens zijn studie had hij een bijbaantje als beveiliger. Toen hij een keer nachtdienst had, liep Sydney zijn ronde door een kantoorgebouw en op de kamer van de directeur zag hij een boek in de kast staan: Be Our Guest. Het gaat over hoe Disney elke dag werkt aan een betere klantbeleving en klantgerichte cultuur. Hij  las de flap en was gelijk enthousiast. Dat boek heeft hij toen in drie nachtdiensten uitgelezen en dat inspireerde Sydney om ook in Nederland op zoek te gaan naar bedrijven die goed zorgen voor klanten en medewerkers. Dat was het begin van deze mooie reis.

Als je in een notendop wil omschrijven wat Sydney doet, dan is dat spreken en schrijven. Er is echter een diepere drijfveer. Hij gelooft dat organisaties zich de afgelopen decennia te veel hebben gericht op doelen, percentages, processen, KPI’s en cijfers.
Te vaak is het menselijke aspect in de relatie met de klant en met medewerkers uit het oog verloren. Sydney gelooft ook dat organisaties die erin slagen dit menselijke aspect terug te brengen, de komende jaren als winnaar uit de bus zullen komen. Dat is dan ook zijn missie: Bringing humanity back to business.


Deel deze pagina

Podcast Sydney Brouwer

Over klanten gesproken

In zijn podcast 'Over klanten gesproken' praat Sydney Brouwer over klantbeleving en klantgerichtheid. Tevens gaat hij in gesprek met experts over klantgerelateerde onderwerpen.

Luister en abonneer op Spotify Bekijk meer podcasts

Aanbevelingen voor Sydney Brouwer

Ontdek de feedback van onze opdrachtgevers over de lezingen en presentaties van Sydney Brouwer. Lees de enthousiaste reacties.

Sydney Brouwer inhuren als spreker voor jouw evenement

Informatie aanvragen

Vrijblijvende informatie aanvragen over Sydney Brouwer.

Ontvang gratis en vrijblijvend informatie van spreker Sydney Brouwer via Het Sprekersburo. Wil je Sydney Brouwer inhuren voor jouw evenement of bijeenkomst?
Wil je een vrijblijvende offerte met tarief ontvangen dan hebben wij meer informatie nodig. Neem dan contact met ons op via het offerte formulier.

Wil je meer weten? Stel dan hier jouw vraag!

Wil je meer weten over boekingen of een prijsopgave ontvangen? Gebruik dan het onderstaande formulier. Vergeet niet om je gegevens correct in te vullen, zodat we je goed kunnen informeren over je vraag.

Velden met een * zijn verplicht.

Zo werkt het boeken van Sydney Brouwer

Het boeken van Sydney Brouwer is heel eenvoudig. Ontdek hoe onze werkwijze en advies in jouw voordeel kunnen werken.

Onze werkwijze

1. Contact
Neem contact op met Het Sprekersburo. Doe een aanvraag via het boekingsformulier of bel 0321-317 121.

2. Oriëntatie
Samen bespreken we jouw wensen en de mogelijkheden die Sydney Brouwer heeft. Wij sturen vervolgens een offerte en zullen een vrijblijvende optie in de agenda van Sydney Brouwer plaatsen.

3. Keuze
Als de datum, tijd, locatie, het globale onderwerp en prijs zijn afgesproken, zullen we een overeenkomst opstellen. Hiervoor sturen wij ons boekingsformulier met de benodigde gegevens voor de overeenkomst.

4. Overeenkomst
Ter bevestiging sturen wij de overeenkomst inclusief technische rider, persfoto en alle benodigde informatie voor de lezing van Sydney Brouwer.

5. Briefingsformulier
Ook ontvang je een briefingsformulier met enkele vragen die Sydney Brouwer helpen om zich voor te bereiden op jullie voorbespreking.

6. Voorbespreking
Tijdens een telefonische voorbespreking neemt Sydney Brouwer de belangrijkste inhoudelijk punten door. Het doel is om een lezing te creeëren waar zowel de opdrachtgever als de deelnemers echt iets aan hebben.

7. Laatste check
In de dagen voorafgaand aan de lezing nemen wij contact met je op om de laatste details af te stemmen.

8. Presentatie
Ruim voor aanvang van de lezing zal Sydney Brouwer aanwezig zijn op locatie. Aan het einde van de lezing is er nog ruimte om enkele vragen van het publiek te beantwoorden.

9. Follow-up & evaluatie
Enkele dagen na de lezing zullen we contact met jullie opnemen om de bijdrage van Sydney Brouwer te evalueren.

Veelgestelde vragen

Wij zijn van helderheid vooraf, en jij hoogstwaarschijnlijk ook. Daarom hebben we deze veelgestelde vragen samengesteld om zoveel mogelijk vragen vooraf te beantwoorden. Heb je toch nog meer vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Voor boekingen kun je contact opnemen met één van onze medewerkers. Direct telefonisch contact op 0321 - 317 121 of via onze chat.
Mailen kan natuurlijk ook, mail naar: info@hetsprekersburo.nl.

Na het bevestigen van een boeking, plannen we een telefonische (online) voorbespreking in. Tijdens deze inhoudelijke sessie bespreek je met Sydney Brouwer het evenement, de doelgroep, de lezing en eventuele specifieke wensen.

Het tarief voor een inspirerende lezing van Sydney Brouwer is op aanvraag, en afhankelijk van een aantal factoren. Zoals duur van de lezing, de voertaal, het programma en de doelgroep. Benieuwd naar de kosten? Vraag een vrijblijvende offerte aan!

Sydney Brouwer spreekt over verschillende onderwerpen en themas. Neem gerust contact op voor meer informatie en mogelijkheden.

Indien de agenda het toelaat, kunnen we een vrijblijvende optie van 14 dagen plaatsen. We ontvangen graag informatie over de gewenste tijden en locatie, zodat we hier rekening mee kunnen houden. Binnen deze periode van twee weken horen we graag of de boeking doorgang vindt of dat er behoefte is aan een verlenging van de optie.

Andere sprekers

Wellicht dat één van deze sprekers ook interessant zijn.

Wouter de Vries jr.

Wouter de Vries jr.

Wouter schrijft niet alleen boeken op het gebied van dienstenmarketing, maar is ook een begenadigd en boeiende spreker over marketing en management.

Chris Woerts

Chris Woerts

Hij heeft een grote ervaring op het gebied van marketing, communicatie en sponsoring. Voor oa Heineken, Amstel en Coca-Cola gecombineerd met sport!

Dennis Storm

Dennis Storm

Lezingen van Dennis Storm gaan over de schoonheid van minimalisme, gezond verstand en over het ontbreken van een collectief doel.

Opzoek naar andere sprekers?

Overzicht alle sprekers

Waarom Het Sprekersburo?

Er komen waarschijnlijk allemaal vragen bij je op, zodra je een spreker wilt boeken voor je volgende evenement. Ontdek de acht redenen waarom je een spreker boekt, bij Het Sprekersburo.

Ruim 20 jaar ervaring

We draaien al even mee en nog steeds met veel plezier en liefde voor ons vak.

Breed aanbod aan sprekers

Wij hebben een breed aanbod van sprekers in verschillende categorieën en over verschillende onderwerpen. Staat de gewenste spreker er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Persoonlijk contact

Tijdens de voorbespreking heb je persoonlijk contact met Sydney Brouwer.

Persoonlijke benadering

Bij Het Sprekersburo vind je een persoonlijke benadering, gecombineerd met de ervaring en de kennis.

Flexibel, snel en service gericht

Daar staat Het Sprekersburo voor!

Offerte binnen 1 werkdag

Wij maken binnen 1 werkdag de beste offerte op maat en met de scherpste prijs.

Eerlijke prijzen

Onze offerte is gratis en geheel vrijblijvend volgens marktconforme prijzen.

Inspirerende sprekers

Door jarenlange ervaring kunnen wij een adviserende partner zijn.