Biografie Rene Boender

Lees meer over Rene Boender

René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrire in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote campagnes van Goodyear tot Coca-Cola, van Ola tot L’Oreal, van Nestle tot HM.

Begin jaren negentig begon hij zijn eigen bureau, BBCW. Sinds 2000 geeft hij lezingen, gastcolleges en adviseert hij als brainagent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO’s.

Great to Cool is het boek dat hij zijn publiek heeft beloofd te schrijven en waarin hij met veel energie zijn kennis, ervaring en visie deelt als braincandies met een bite. Het vergroten van business happiness is wat René Boender met zijn lezingen en dit boek voor ogen heeft. Je wordt er pagina na pagina gelukkiger van. 100% sure. René gelooft dat alles staat of valt met de kracht van communicatie.

Hij inspireert vele ‘captains of industry’ één op één en vertelt alles over (BtB) cosumenten contact. Social media, Twitter, Facebook hebben geen geheimen meer na zijn lezing. Hij geeft een toelichting op wat was, maar - belangrijker - op wat gaat komen: Generatie Z. De Generatie die niet wil delen, maar wel kan vermenigvuldigen.

Dagvoorzitter en gastspreker

René Boender is een veelgevraagd spreker. Is actief als spreker, innovatiefuturist, dagvoorzitter, trendteller en natuurlijk brain-agent voor marketing audits. Hij treedt op over de hele wereld met zijn ‘verras, verander en verover’ lezingen.

Rene Boender